Sportlov?

Jag är tillbaka, fast jag har inte blivit frisk än.. men det lär jag ju aldrig bli om vädret fortsätter så här och jag inte går rätt klädd så jag får faktiskt skylla mig själv(?) eller. Nej det tycker jag inte. Men sista dagen på detta roliga lov, eller har la inte vart så som jag önska mig i och med att jag vart sjuk hela lovet.
Men fredagen blev lite mer seriös faktiskt för då blev det bio med lillkusinen och vi såg "det regnar köttbullar" och den var faktiskt väldigt mysigt tycker jag. Emilia tyckte om den iallafall vilket var bra.

Snön här i Göteborg är ju verkligen KAOTISK! Jag menar det är 3 meter hög snö på vissa ställen och det är ju inte direkt skönt det för sen när den smälter så kommer det bli översvämning överallt. Men det är väl mysigt så, men det är ju bara för mycket liksom.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback