Västtrafik är verkligen en skandal..

bad update i know.. men det var en lång dag i skolan sluta 4 fast jag var hemma kvart över fem för att bussen inte kom (som vanligt) Vanligtvis ska det ta 20 min för mig att komma hem. Men nu tog det ju då en timme och en kvart, kallt? som fasiken men jag överlevde. Det är ju mig vi pratar om.  Men det blir till att ringa västtrafik imorgon för det funkar inte riktigt för jag har en buss jag kan ta och kommer inte den så blir det en väldigt lång väntan.

Har storstädat mitt rum vilket behövdes och under tiden färga jag mitt hår och även hjälpte pappa med hans nya iphone så det blev väldigt mycket att fixa kände jag men det löste sig tillslut. 





 


Mina inköp idag..
 Hårfärg- Åhlens 79 kr
Läcker rosa termos- åhlens 75 kr

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback