Västtrafik= stor skandal..



Jag börjar bli förjävla trött på västtrafik faktiskt, seriöst! Man går in på sidan på morgonen och då står det INGET om att det ska vara några problem med min buss och då tänkte jag, då går la den som vanligt.. Jag kommer fram till busshållplatsen och väntar på bussen som ska gå 08.58! Men ingen buss kommer och jag väntar.. nej då hade dem hoppat över den turen och då vänta jag på nästa buss som skulle gå 9.13 men tro det eller ej, den bussfan kommer inte heller?!?!?! Jag menar folk ska la fan få komma till skolan och jobbet utan att komma en timme sent. Visst man kan la respektera att bussen är SEN men inte att dem hoppar över 2 turer utan att dem skriver ngt på hemsidan.. Fick man stå ute i 40 min för att min kära morfar kom och hämta mig:) Men sådant här att dem hoppar över turer brukar hända fast det inte är snökaos ute så detta är inget undantag.

Sammanlagt har jag väntat på bussen i 70 minuter idag! Det gillas♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback