2010...;)

ja, men asså nu är det faktiskt ett nytt år 2010! det känns helt underbart måste jag säga. Och jag fick en väldigt bra nyårsafton måste jag säga. Vi var inte många, men det var riktigt skönt det också. Det bästa av allt jag fick avsluta 2009 och påbörja 2010 med min älskling. Det är jag väldigt glad för. Men kan säga att detta var den värsta natten någonsin efter att jag har druckit, åh harrejävlar vad dåligt jag mådde. har vaknat upp stup i kvarten för att jag mådde så dåligt. & Pontus som låg jämte mig sov så jävla skönt han.

Men idag har det bara vart slapp, städa rent huset Henke gick hem (eller leta efter sin ring som han tappa igår vid tolvslaget) Efter det gick jag & Pontus upp till Jockes bil där han låg och sov för han ville inte sova i huset? Men vi gick och köpte pizza och det var riktigt gött måste jag säga.


Men nu är det nytt år och jag ska göra det till det bästa, eller iaf något bättre än 2009!


Tyvär kommer det inga bilder för jag kan inte lägga in dem i och med att detta inte är min data, men kolla facebook!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback