<3

Nu är det inte långt kvar, kl halv 2 sitter man inne i Kapellet för att ta farväl av en väldigt vacker människa. Men kicki gumman, hon kommer alltid att bevaka dig.. Du kommer väl ihåg när hon gjorde så att min hår blev orange. Hon gjorde det för att skojja lite. Men vi är starka tillsammans, och vi ska göra detta till ett fin begravning. Vi kommer nu ha en fin bevakare, en som kollar på alla dina hyss kicki.

Nu är jag verkligen skakis, jag är verkligen inte den som "gillar" begravningar. För jag mår verkligen åt helvete, kan ta flera dagar innan jag är på bena igen.



Men kicki, vi alla finns för dig.. dag som natt! Always bby!

R.I.P E



Kommentarer
Postat av: Jennie

Vad har hänt??

2010-01-17 @ 01:26:26
URL: http://jennieedholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback