allt är på topp!;)

Ja, men här är jag igen.. tjejen som uppdaterar som hon vill! Nej men seriöst jag har faktiskt inte haft ngn kraft till att sätta mig och skriva ngt inlägg, vet inte riktigt om vad jag ska skriva längre liksom. Har inget sug för att skriva överhuvudetaget. Det kommer och går! Men anledningen till att jag inte skrivit ngt i helgen är för att jag har vart med älsklingen och då tar man all tid i världen för att vara med honom, men det gjorde ju inte han..utan han satt vid datan och titta sin "rosa" sida. Men alltid lika roligt och se vad det är han gör.

Imorgon börjar jag skolan, och jag börjar må cp dåligt för det, för jag vill verkligen inte börja för denna terminen kommer bli ett helvete om jag får vara ärlig. Men men, bara hålla humöret uppe. Har ju alltid helgerna att se fram emot, då jag får träffa min Pontus!







Bild på den bästaste Pontus!




"Jag lever för framtiden, jag lever i nuet..men minnerna bakom försvinner aldrig"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback