Älsklingsdatan;)

Längesen med ett inlägg nu ju, men jag känner att jag direkt inte orkar sätta mig vid en data när det inte är på min egna. Inte lika roligt, för jag har ju nämligen inga bilder att lägga ut då liksom. Men IDAG ska jag och pappa åka och lämna in den så antagligen får jag den om 1-2 veckor!

Nu är det inte långt kvar till skolan börjar, det är Fredag idag och på Måndag börjar vi..trist är det! Men kanske lite skönt? EH NEJ! Skönt att vara ledig och man kan göra vad man vill liksom.

Idag ska jag hem till Simone i Torslanda då, vad vi ska göra har jag ingen aning om, men vi får la se. Sen ska jag antagligen träffa Pontus, men det får jag se hur det blir med det. Han har la inte bestämt sig riktigt. Men får hoppas på det bästa!


En bild från veckan när jag var hemma hos Simone och hon passa Anton!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback