bäst,bättre, bäst ;)

Jag drömmer om dig, jag tänker på dig, när jag hör ditt namn så ler jag, när jag ser jag så smälter hela jag för jag är så otroligt kär i dig! 8/11-09



Idag är det Onsdag och jag sitter just nu här i vardagsrummet helt otslagen (trött & sliten), jag förstår inte riktigt varför jag är så förjävla trött. Har ju bara gått i skolan 3 DAGAR! Men sista dagen imorgon, sen på fredag så kommer det bli en grymt jobbig och känslig dag! För då är det nämligen dags för begravning, usch fyfan! Det är ngt av det värsta som finns jag kan må så jävla dåligt för att bara ens tänka på det, men även när jag går på den, när jag sitter där, mina tårar bara rinner.. Men sen är det helg, och då hoppas jag verkligen att jag får träffa min älskling!


Kommentarer
Postat av: Kristina

Hanna, det kommer att gå så bra tro mig<3 Det kommer dock många tårar, men det kommer att bli så vackert <3 :)

2010-01-13 @ 22:40:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback