Beach 2010!

Jag har vart så otroligt duktig nu, jag var nämligen och träna precis! En vecka sen jag träna och det kändes verkligen underbart att träna. Så beach 2010 här kommer jag! Nej men ärligt, jag ska faktiskt träna så att jag får snygg kropp.

Men annars idag har det la inte hänt så väldans mycket faktiskt, skolan som vanligt vilket är förjävla tråkigt asså. Man blir bara deppig så fort mobilen ringer på morgonen. Njuter inte ens av att vara med dem i skolan heller(Undantag vissa).


Jag har kommit in i en sådan period där jag bara vill vara med min pojkvän hela tiden, asså jag saknar honom så väldigt mycket, hela tiden. Går inte att sluta tänka på honom eller ngt sådant. & Det känns, i och med att jag inte kan åka till honom när jag vill. Men helgerna finns ju som sagt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback