Det sista jag gör!

Imorgon kommer du tillbaka till skolan, och jag hoppas verkligen inte att du stannar länge, för det sista jag skulle göra är att skaka hand med dig! & Jag har tröttnat på alla jävla kommentarer jag får. Detta är upp till mig och mina handlingar. Jag anser vad som är bäst för mig, så bara lägg av!

Imorgon är det äntligen dags för mig att dra till vårdcentralen för att kolla min laktonsintolerant, se hur mycket det egentligen är. Men den verkar vara rätt okej nu faktiskt, har inga besvär längre och är det lugnt, DÅ blir jag verkligen överlycklig. Men allt får vi se i imorgon hur det slutar.


Imorgon tänkte jag även söka jobb (helt otroligt) men det kan faktiskt behövas nu i och med att jag behöver pengar, eller egentligen inte.. men det finns så mycket jag vill ha men jag måste nämligen spara pengar till vissa grejer. & vem säger nej till extra cash i kassa när man väl tycker om det? inte jag!




Ge mig sommar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback