jag ler med läpparna.

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva längre faktiskt, har inget sug på att ens sätta mig vid en data längre och jag vet faktiskt inte vad det är som gör så att jag blir sådan. Men det är ju positivt iaf. Imorgon är det Fredag alltså helg snart, och vet inte riktigt vad som händer imorgon efter skolan men eventuellt Fest för xisco som fyller 20 imorgon. Men det är inte säkert i och med att han ska ha lokalfest i Februari. Men vi får se vad det lutar åt imorgon.
Annars är livet stabilt, förutom att jag saknar min darling väldigt mycket nu faktiskt, *dreggel efter honon* Ska ju faktiskt träffa honom nu i helgen också, lördag tror jag att det blev.





"Jag är inte söt, jag är inte fin, jag är inte vacker, jag är inte snygg, jag är inte bra.. men det viktigaste av allt!
Jag är mig själv!"




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback