Ett skämt eller vadå?

Måste bara säga det att jag tycker verkligen att vårdcentralen börjar bli ett stort skämt, jag menar här har man ringt och beställt tid (skulle kolla laktosen) Så kommer jag dit och han ropar upp mitt namn. Man vad gör han inte? Ingeting rättare sagt! Han satt där med sin medcinska ordlista. Dels visste han inte hur man tog prover för att kolla sådant sen visste han inte vad det hette. Jag menar hur dumt låter det inte? Onödigt besök om du frågar mig.

Men var även väldigt duktig förut och träna, och det kändes väldigt väldigt skönt måste jag säga. Skulle kunna träna varje dag om jag nu kunde. Men det handlar om tid och planering och sådant orkar jag inte med.


H
A
N
N
A


Kommentarer
Postat av: Mikaela

För att kolla om man inte tål mjölk skall du sluta helt med allt som innhåller mjölk, De har många läkare sagt..

2010-01-30 @ 22:41:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback