Huvudvärken som tar knäcken på mig..

Jag förstår inte riktigt, jag blir bara för galen nu.. jag har fortfarande huvudvärk! Seriöst nu är det 4:e dagen som jag har det och jag orkar inte med det längre för jag blir så jävla sur och nere när jag har huvudvärk.
Och jag kommer nog ha en värre huvudvärk imorgon om jag får vara ärlig, för jag och begravningar går inte riktigt ihop asså. Men det är bara att vara stark!


Men jag har en sak som jag längtar väldigt mycket till nu, och det är till den 8 Maj för då åker jag nämligen utomlands och det ska bli hur underbart som helst. Än sålänge är det bara jag och mamma för Pontus ska kolla ifall han får ledigt och samma sak med Emma och Viktor. Men detta blir nog väldigt nice tror jag. Ska bli väldigt underbart. Vi ska åka till Torrivieja som ligger en timme ifrån alicante drygt. Väldigt fint ställe. La Marina!
och det som skulle vara det bästa om Pontus åkte med är att vi skulle ha 6 månader då och kan det inte bli ett bättre sätt att "fira" det genom att åka utomlands.


Ge mig sommar & sol!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback