Jag är väl ganska stark?

Nu är det inte många timmar kvar tills man sitter där inne i kapellet, usch för det..! Kommer nog inte bli ngn rolig dag för mig imorgon asså. Först begravningen och sedan ska min darling på krogen och jag som mår så dåligt för det också. Men det är bara att vara stark hela dagen genom imorgon. Men vi har varandra imorgon!

Men nu vill jag bara att denna kvällen tar slut snabbt och att Fredagen försvinner så fort att jag knappt vet vad jag har gjort. För jag börjar må dåligt redan nu och det är verkligen ingen kul, det är verkligen sämst.


Jag försöker iallafall se framåt, så långt det går.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack gumman, Du är underbar <33

2010-01-14 @ 19:27:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback