Jag vill verkligen INTE...

Första dagen efter helgen, och det var verkligen inte nice tycker jag utan det var rent ut sagt ett helvete. Men som sagt som alla säger, "det blir bättre efter ett tag" men hallå eller, hur gamla är vi inte nu liksom man ska inte få höra skit för att man har gjort något eller att man säger vad man tycker och tänker. Jag menar, man måste fan kunna ta lite skit. Det är ju bara så det är. Men vi lever i ett samhälle som inte nog har tillräckligt med normer, eller ska nog mer säger normer att följa.

Men just nu sitter jag och kollar på ett program där dem pratar om mode, alltså måste man följa modet för att passa in i detta samhälle? Ja det måste man tydligen, för jag ser om det är ngn som ser annorlunda ut eller har andra kläder man ser verkligen vilka blickar den får. Det är verkligen katastrofalt att det ska vara så, hur rätt är det egentligen? alla ska får VARA som dem vill, dem ska få se UT som dem vill.



nanana, saknar min baby!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback