mörker?

Nu har jag suttit framför denna datan ett väldigt bra tag, och det har jag faktiskt en bra anledning till och den anledningen är att jag inte vågar gå upp till mitt rum PGA det är mörkt i huset och jag är ju ensam hemma och därför blir det extra läskigt. Så jag vet inte riktigt när jag ska få mod till att gå upp, visst det låter jätte mesigt, men det är så jag fungerar. Jag avskyr mörker och ensamhet.. det finns nog inget värre.


Men jag måste faktiskt gå och lägga mig snart för ska upp tidigt, ska in till stan med mina brudar och kolla runt lite, sen ska vi hem till mig efter och mysa till det lite. Färga lite hår och sådant. Alltså jag ska bli brunett, ÄNTLIGEN! Har väntat så länge på detta, men har inte riktigt vågat.. sen har det la lite med pontus och göra?.


Jag var nog lite för söt när jag var liten.. gilla iaf att hjälpa farmor i köket.



Kommentarer
Postat av: Jennie

URGULLIG!!!!! :D

2010-01-17 @ 01:34:28
URL: http://jennieedholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback