PontusPontusPontus!

Vet inte riktigt vart jag ska börja, men älskling..du är bara för jävla underbar! Asså, det finns inga ord som kan beskriva dig. Jag försöker att komma på, men jag kommer verkligen inte på några för det finns inga ord som är så värda som du är! Du är verkligen perfekt på alla sätt, iallafall i mina ögon. Du har det där speciella som ingen annan människa har. Du visar din kärlek till mig på ett sådant sätt så jag blir alledes paff, har aldrig vart med om något sådant innan. Du gör mig lycklig, du gör mig glad..du får mig att känna mig älskad på ett väldigt speciellt sätt. Detta är bara början av vad jag skulle kunna skriva om dig, men jag vill känna att du kan tro på det också, så att det bara inte blir smörja för dig. Men jag ska säga dig, att allt jag säger, allt jag gör när jag är med dig..det gör jag av ren kärlek!


Pontus, Jag älskar dig!♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback