Pusspådåliguppdatering.

Dålig uppdatering? Jo visst men nu har jag faktiskt min anledning till det också, och det är ganska allvarligt men jag kan inte gå ut med vad som har hänt än faktiskt. Sekretess får det vara än sålänge. Men kanske kommer ut med det när allt är löst. Men vill bara tacka min fantastiska vänner, familj och min pojkvän för att ni bryr er! guld värda.

Annars har jag bara vart med Pontus i helgen och det har vart väldigt mysigt och skönt, kändes så säkert att vara med honom denna helgen faktiskt. Skönt att du kom i fredags, betydde väldigt mycket.

Nu är det en ny vecka, nya tag, nya överraskningar få se vad denna vecka har att bjuda på. Blir la en väldigt massa möten iaf. Känner det på mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback