SKANDAL med stora bokstäver.

I Fredags då blev allt bara svart för mig, det var då jag kom på att vissa människor egentligen inte hör hemma i detta land. Folk som inte klarar av att följa värdegrunder, regler eller bara att hålla sig lugn borde inte få stanna i detta land. Människor från annan härkomst som klandrar ner på andra människor, med kräkningar, slag, blickar och allt vad dem kan ge. Jag förstår inte riktigt hur man egentligen kan sjunka så lågt, mår man bättre av att kränka andra(?) man kan ju fan inte må bra om man är såpass dum i huvudet att man gör sådana saker, det är ju bara ett tecken på att man behöver hjälp, PSYKISK hjälp kanske? Hur man egentligen har men till att göra det.
Detta är fanime sjukt, och jag är så extremt förbannad så det finns inte, finner inga ord mot sådana människor
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback