fooodie?

tråkigt väder är det ute, eller vad säger ni? Jag blir iallafall skit trött när det är sådant väder. Grått och mulet det gillar vi inte och jag som stod ute i detta imorse i över en timme. Varför gjorde jag det? jo för jag är ju på praktik och då hade dem fotbollsträning ute. Skit kul var det och stå där, inte kallt men man blev rastlös.
Men börja 9 och sluta 1 så man ska verkligen inte klaga.

Måste bara säga att jag har en sådan jävla träningsvärk i ryggen efter bodypumpen igår. Känner mig som 80 bast eller ngt, hihi och jag är snart 18 hallå eller!;)

Men nu ska jag faktiskt ta och hjälpa mamma med maten som vi lagar tillsammans, revbenspjäll och potatis!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback