Praktiken

Är som sagt på praktik nu i 5 veckor och visst det är hur skönt som helst att vara borta ifrån skolan, man riktigt njuter av det. Är på en skola som heter Änglagårdsskolan och det är en skolan som har inriktning fotboll. Väldigt bra skola om jag får säga det.. MEN eleverna, jag blir helt chockad när jag hör vad dom säger till varandra. Så osportsliga, dom använder köns ord, svordomar och allt dom kan komma på och tillhör det verkligen en skolan som har fotboll där man jobbar med noll tolerans? Nej det gör det verkligen inte. Och man kan inte skylla på åldern, för man ska lära i tidig ålder hur man pratar mot varandra och hur man använder språket.

Annars flyter det på väldigt bra i livet skulle jag tro, finns vissa saker som man måste kämpa riktigt hårt med. Kärleken osv. Det tar hårt på en när man bara får träffa sin pojkvän på helgerna. och knappt prata med honom på dagarna.


Men nu ska jag kila vidare och beställa lite kläder på hm:), fick faktiskt hem några kläder därifrån. Love it.


Ha dt bra, love!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback